Báb-tár XXXV.

„Az ott a Négyszögletű Kerek Erdő – mutatott előre Mikkamakka, s tudtam, ha benn leszünk a fák közt, már meg vagyok mentve.” (Lázár Ervin)...

Kép-tár XII.

„Borsos Miklós pedagógiai módszerének köszönhetően az 1960-as években szinte minden iparművészeti ágban megfigyelhető az a jelenség, hogy a tervezett tárgyalkot...

Báb-tár XXXVI.

„A tradicionális vásári bábműfaj megőrzése mellett Kemény Henrik tisztán fogalmazott, virtuóz játékával beemelte a nemzetközi, világszínházi szcénába Vitéz Lász...

Báb-tár XXXVII.

„Soehnle előadásai tudniillik nem öregszenek. Univerzális témákat érintenek, szokatlan látvány-technológiai bájjal rendelkeznek, és olyan szerkezettel, amelyet ...

Kép-tár XIII.

„A jelenkori tatai művészet jellegzetességeit a kor globális kihívásai és kényszerítő erejű tényezői következtében kialakult széttöredezettségben, sokszínűségbe...

Kép-tár XIV.

„Az én felfogásomban nem létezik külön festészet, külön grafika vagy szobrászat, számomra csak egységes képzőművészet van, amelynek lehetőségeit, eszközeit, tec...